+36 30 095 2701

uh.ravsavofpen@ofni

Általános szerződési feltételek kolléguimok

Általános Szerződési Feltételek a Vasvári Nagytérségi Népfőiskoláért Alapítvány által szervezett népfőiskolai kollégiumok jelentkezőinek 

 

  1. Fogalmak, rövidítések jegyzéke:

– Alapítvány: Vasvári Nagytérségi Népfőiskoláért Alapítvány (székhelye: 9800 Vasvár, Alkotmány u. 1.; adószáma: 19303507-2-18; nyilvántartási szám: Pk.60.027/2021/2.; képviseli: Kovács István kuratóriumi elnök).

– Jelentkező: Az Alapítvány által meghirdetett, Kollégiumra jelentkező, majd azon részt vevő személy

– Kollégium: Az Alapítvány által szervezett, lefolytatott, felnőttképzésnek nem minősülő, célirányosan kompetenciakialakításra vagy- fejlesztésre irányuló, az Alapítvány által támogatott, szervezetten megvalósuló szakmai kompetenciafejlesztéssel egybekötött szabadidős tevékenység, amely leggyakrabban negyedéves gyakorisággal kerül megrendezésre. A kollégiumi alkalmak pontos gyakoriságát minden kollégium meghirdetésekor a kiírásban pontosan jelezzük. A Kollégiumon való részvétellel a Jelentkező  végzettséget avagy szakképzettséget nem szerez.

Támogatási szerződés: A jelentkező és az Alapítvány között a támogatott Kollégium igénybe vétele kapcsán létrejött szerződés

Várólista: A Kollégium maximális létszámát meghaladó jelentkezőszám esetén a Jelentkező által beküldött regisztrációs lap adatai az adott Kollégium tekintetében bekerülnek egy Várólista adatbázisba, ahol a Jelentkezők szintén időbeli sorrend alapján kerülnek rangsorolásra. Amennyiben valamely Jelentkező regisztrációja bármely okból törlésre kerül, úgy az Alapítvány a Kollégium igénybe vételének lehetőségét a Várólistán szereplő személyek részére időbeli sorrend szerint ajánlja fel.

  1. Az Alapítvány által nyújtott támogatás, illetőleg annak igénybe vételi feltételei:

A Kollégium rendszeres ( általában negyedéves) gyakorisággal kerül megszervezésre, és negyedévente 2-3 napos bentlakást is magában foglaló Alkalmakból ( a továbbiakban Alkalom) áll. Az Alapítvány a Kollégium meghirdetésének időpontjában előre meghatározza a Kollégium Alkalmainak számát és az Alkalmak pontos dátumát és időtartamát, de az Alapítvány fenntartja magának a jogot a megadott időpontok módosítására.

A Jelentkező kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Kollégiumra történő jelentkezésével kötelezettséget vállal arra, hogy a Kollégium valamennyi Alkalmán részt vesz.

Az Alapítvány által nyújtott támogatás: Az Alapítvány vállalja, hogy a saját maga által megszervezett Kollégiummal kapcsolatos díjazást nem hárítja át a Jelentkezőre, így a Jelentkező a Kollégium díjának megfizetése alól mentesül, kizárólag a jelen ÁSZF-ben írt regisztrációs díj megfizetésére köteles. A Jelentkező a Kollégiumra való jelentkezéssel tudomásul veszi, hogy a Kollégiumra történő eljutásának költségeit saját maga köteles fedezni, erre vonatkozóan az Alapítvány támogatást nem nyújt. Az Alapítványi támogatás kizárólag a jelen pontban írt formában nyújtható, kizárólag a jelentkezéssel érintett Kollégiumra, annak időpontjában vehető igénybe, a támogatás készpénzre, utalványra át nem váltható.

A támogatás igénybe vételének feltételei: amennyiben a Kollégiumra jelentkezés valamely feltételhez, meglévő végzettséghez, kompetenciához kötött, úgy azt az Alapítvány a Kollégium meghirdetésekor a hirdetés szövegében feltünteti, amennyiben ilyen feltétel nem áll fenn, avagy a meghirdetett Kollégiumra jelentkező, a kiírt feltételeknek megfelelő Jelentkezők száma meghaladja a Kollégium maximális létszámát, úgy a Jelentkezők felvétele a Kollégiumra időbeli sorrendben történik. Erre irányuló jogszabályi kötelezettség hatályba lépése esetén az Alapítvány fenntartja magának a jogot, hogy a Kollégiumon való részvétel lehetőségét védettségi igazolvány meglétéhez, avagy bármely más egészségügyi dokumentum rendelkezésre bocsátásához kösse.

  1. A Kollégiumra történő jelentkezés folyamata, regisztrációs díj, a támogatási szerződés létrejötte

A Kollégiumon való részvétel minden esetben egy regisztrációs lap leadásával indul. A regisztrációs lap kitöltése és beküldése az Alapítvány által működtetett www.nepfovasvar.hu honlapon és/vagy az Alapítvány közösségi oldalán https://www.facebook.com/vasvar.nepfoiskola található, kifejezetten az adott Kollégiumhoz létrehozott regisztrációs felületen lehetséges. A regisztrációs felület a regisztrációs lapon felül tartalmazza továbbá a Kollégium Alkalmainak számát és az Alkalmak pontos dátumát és időtartamát is. A Jelentkező tudomásul veszi, hogy a regisztrációs lapon csillaggal megjelölt adatok megadása kötelező, ennek hiányában a Kollégiumon részt venni nem tud. A regisztrációs lapon szereplő adatok megváltozása esetén a résztvevő köteles tájékoztatni az Alapítványt a változást követő 10 napon belül. Amennyiben a változás bejelentésének elmulasztása miatt a Jelentkezőt jogsérelem éri, azért az Alapítvány nem elmarasztalható. A Jelentkező a regisztrációs űrlap kitöltésével és beküldésével kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztrációs díj összegét a jelentkezés részére történő elektronikus visszaigazolását követő 3 napon belül a visszaigazolásban szereplő feltételekkel, az általa választott fizetési módon az Alapítvány részére megfizeti. A Jelentkező tudomásul veszi, hogy amennyiben a regisztrációs díj fizetési kötelezettségének nem avagy késedelmesen tesz eleget, úgy az Alapítvány jogosult további következmények nélkül a jelentkezését a rendszeréből törölni, és a Kollégiumon történő részvételt a Várólistán szereplő személy (ek) részére felajánlani. A Jelentkező kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Kollégiumra történő jelentkezésével kötelezettséget vállal arra, hogy a Kollégium valamennyi Alkalmán részt vesz.

A regisztrációs űrlap elektronikus beküldését követően az Alapítvány e-mail útján a Jelentkező által megadott e-mail címre visszaigazolást küld, amelyben felhívja a Jelentkezőt arra, hogy a regisztrációs díj összegét a regisztrációs lapon kiválasztott fizetési mód igénybe vételével fizesse meg az Alapítvány részére.

Beiratkozási Regisztrációs díj: A Jelentkező a regisztrációs űrlapon megjelölt beiratkozáskori regisztrációs díj megfizetésére köteles az Alapítvány részére az általa választott valamely fizetési módok (utalás, készpénzes megfizetés az Alapítvány irodájában avagy bankkártyás fizetés OTP Simple Pay alkalmazás használatával).  A beiratkozási regisztrációs díj befizetésével a jelentkezők a teljes Kollégiumon való férőhelyüket foglalhatják le a felvételt követően. A beiratkozási díj az első kollégiumi alkalom díjának 50%-ának felel meg, amely az 1. alkalom regisztrációs díjába beszámításra kerül. A befolyt díjat az Alapítvány további programok szervezésére és működési költségekre fordítja. Az Alapítvány a Simple Pay alkalmazás használatával összefüggő tájékoztatást külön dokumentumként saját honlapján feltünteti.

A támogatási szerződés a Jelentkező és az Alapítvány között a beiratkozási regisztrációs díj megfizetésével jön létre, bankkártyás, illetőleg utalásos fizetési mód választása esetén a megfizetés időpontjának az az időpont tekintendő, amikor a beiratkozási regisztrációs díj összegét az Alapítvány bankszámláján jóváírták.

A beiratkozási regisztráció visszamondása fizetési kötelezettség nélkül: A Jelentkező regisztrációját fizetési kötelezettség nélkül legkésőbb a jelentkezés időpontját követő 168 órán belüli időpontban mondhatja vissza, amennyiben a visszamondás oka váratlanul felmerülő alapos indok (pl. betegség stb.). A visszamondás történhet e-mail útján, illetőleg az Alapítvány irodájában személyesen. Ilyen esetben az Alapítvány a regisztrációs díj összegét 30 napon belül a megfizetés módjával egyező módon a Jelentkező részére visszafizeti. A Jelentkező kifejezetten tudomásul veszi, hogy az egyes Alkalmakra külön visszamondási jog nem illeti meg.

A beiratkozási regisztráció visszamondása fizetési kötelezettséggel: a jelentkezés időpontját követő 168 órán túli lemondás esetén, vagy amennyiben a visszamondás oka nem váratlanul felmerülő alapos indok, úgy a Jelentkező részére a regisztrációs díj nem jár vissza.

Regisztrációs díj: A Jelentkező a kollégiumok alkalmait megelőzően a regisztrációs űrlapon megjelölt regisztrációs díj megfizetésére köteles az Alapítvány részére az általa választott valamely fizetési módok (utalás, készpénzes megfizetés az Alapítvány irodájában avagy bankkártyás fizetés OTP Simple Pay alkalmazás használatával).  A regisztrációs díj befizetésével a jelentkezők a soron következő kollégiumi alkalomra vonatkozóan a férőhelyüket foglalhatják le. 

Az első kollégiumi alkalom díjába beszámítjuk a beiratkozáskori regisztrációs díj összegét, így az 1. alkalom során regisztrációs díjként az első alkalom díjának 50%-a fizetendő, a másik 50%-a a díjnak a beiratkozási regisztrációs díj összege. 

A befolyt díjat az Alapítvány további programok szervezésére és működési költségekre fordítja. Az Alapítvány a Simple Pay alkalmazás használatával összefüggő tájékoztatást külön dokumentumként saját honlapján feltünteti.

A korábban – beiratkozáskor – létrejött támogatási szerződés alapján a Jelentkező a regisztrációs díj megfizetését követően vehet részt a következő kollégiumi alkalmon, amely során bankkártyás, illetőleg utalásos fizetési mód választása esetén a megfizetés időpontjának az az időpont tekintendő, amikor a regisztrációs díj összegét az Alapítvány bankszámláján jóváírták. 

A regisztráció visszamondása fizetési kötelezettség nélkül: A Jelentkező kifejezetten tudomásul veszi, hogy az egyes Alkalmakra külön visszamondási jog nem illeti meg.

A regisztráció visszamondása fizetési kötelezettséggel: a Kollégium indulásakoi beiratkozás időpontját követő 168 órán túli lemondás esetén, avagy amennyiben a Jelentkező valamelyik Kollégiumi Alkalmon alapos ok nélkül nem jelenik meg, úgy a Jelentkező részére a regisztrációs díj nem jár vissza.

Az Alapítvány a Jelentkező távolmaradásánál alapos okként kizárólag az orvosi igazolással alátámasztott körülményt fogadja csak el.

A Kollégiumi alkalmakon a megengedett hiányzás a kollégiumi napok 25%-a. Amennyiben a jelentkező ezt meghaladóan hiányzik, úgy köteles a regisztrációs díjon felül a hiányzási nap(ok)ra eső kollégiumi költség napi átlagdíjátnak 80%-át befizetni számla ellenében 8 napon belül a Vasvár Népfőiskola részére. Pl. amennyiben a kollégium összköltsége 500.000 Ft (amely összeg a meghirdetésben szerepel) és a kollégiumi alkalmak száma 8 alkalom, 8 x 3 nap, akkor az így kalulált 1 napi díj: 500.000/(8*3)=500.000/24=20.833 Ft az 1 napra eső átlagdíj. Ennek 80%-a fizetendő összeg, azaz 16. 666 Ft.

  1. Kártérítési felelősség kizárása

4.1. A Kollégiumon kizárólag 18 év feletti személyek vehetnek részt.      

Alkohol, drog és egyéb tudatmódosító szerek befolyása alatt álló Jelentkezők a Kollégiumon nem vehetnek részt.

  • A Jelentkezők bármilyen értéktárgyat, vagy használati eszközt (pl.: telefon, saját munkaeszköz) csak saját felelősségükre hozhatnak a Kollégiumra. Azok elvesztéséből, megrongálódásából vagy megsemmisüléséből, avagy azok használatából eredő károkért az Alapítványt felelősség nem terheli.
  • A Jelentkező teljes körű kártérítési felelősséget vállal a Kollégium során, vagy azzal összefüggésben, részére használatra átadott eszközökben, felszerelésekben a használat folytán keletkezett hibákért, hiányosságokért vagy károkért, valamint az általa a Kollégiummal összefüggésben okozott bármilyen egyéb károkért
  • A résztvevő a Kollégiumon saját felelősségre és kockázatára vesz részt
  • Az Alapítvány az általa fizetendő kártérítés mértékét – a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegés kivételével – korlátozza mindenkor maximum a károkozással érintett Kollégium regisztrációs díjának összegére. A Jelentkező kifejezetten tudomásul veszi, és elfogadja az Alapítvány felelősségének csökkentésére, kizárására irányuló rendelkezéseket.
  1. Panaszok kivizsgálása és kezelése

Panasz esetén a Jelentkező panaszát a uh.ravsavofpen@ofni e-mail címen közölheti az Alapítvánnyal. Az Alapítvány a panaszt annak beérkeztétől számított 30 napon belül vizsgálja ki, amelynek eredményéről a panaszost írásban értesíti.

  1. Adatkezelés

Az Európai Parlament és Tanács 2016/679 Általános Adatvédelmi Rendeletével (– „GDPR” – A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról) rendelkezései alapján az Alapítvány tájékoztatja a Jelentkezőt, hogy a megadott személyes adatai tekintetében a létrejött támogatási szerződésre tekintettel az Alapítvány adatkezelőnek minősül, adatkezelési tevékenységét a mindenkori adatkezelési tájékoztatójában foglaltak szerint végzi, amely a https://nepfovasvar.hu/adatkezelesi-tajekoztato linken érhető el.

  1. Az Alapítvány adatai, elérhetőségei:

Név: Vasvári Nagytérségi Népfőiskoláért Alapítvány

székhelye: 9800 Vasvár, Alkotmány u. 1.

adószáma: 19303507-2-18

nyilvántartási szám: Pk.60.027/2021/2.;

képviseli: Kovács István kuratóriumi elnök

.